loading...
نمونه نامه اداری ، نامه نگاری ، نمونه نامه
س م م بازدید : 939 سه شنبه 05 مرداد 1395 نظرات (0)

نمونه متن نامه و تقدیر نامه بازنشستگی


  بسمه تعالی

آیین نگارش و نامه نگاری اداری

 

هر آن کس خدمت جانان به جان کرد  ×  به گیتی نام خود را جاودان کرد

 

همکار ارجمند سرکار خانم / جناب آقای فلانی

 

آری ، چه غرور آفرینند آن عزیزانی که در کمال صداقت و درستکاری بیش از سی سال از بهترین سالهای عمر خود را در سنگر خدمت گذراندند و در جهت تحقق اهداف شرکت خالصانه از هیچ کوششی  دریغ نورزیدند.

با پذیرش غم و شادی ، عتاب و عقاب ، صبر و شکیبائی و با توکل به ایزد منان در کنار سایر همسنگران از جان و مال خود گذشتند و اینک با کوله باری از تجربه سنگر را به دیگران سپردند.

اکنون که به افتخار بازنشستگی نایل آمده اید ، شایسته است از زحمات بی دریغ ، مساعی ارزشمند و اهتمام ویژه جنابعالی در طول مدت خدمت تشکر و قدردانی نموده، توفیق روز افزون شما و خانواده گرانقدرتان را از درگاه احدیت مسئلت نمائیم.

امید است در پرتو عنایات حق همواره در کلیه شئون زندگی موفق و موید باشید.

با تشکر

رییس شرکت

لطفا اگر وسع مالی شرکت اجازه داد  به همراه این کاغذ چند سکه طلا و هدیه های ارزشمند به نامبرده داده و در حضور دیگر کارمندان این قدردانی صورت گیرد !

س م م بازدید : 1471 سه شنبه 05 مرداد 1395 نظرات (0)

نمونه نامه گواهی اشتغال به کار با ذکر کسر حقوق



از : شرکت فلان

به : بانک / موسسه مالی شعبه سرگردنه

موضوع : گواهی ضمانت

             با سلام و احترام، بدینوسیله بنا به تقاضای جناب آقای / سرکار خانم فلانی به شماره ملی ...... گواهی می شود نامبرده فوق کارمند قراردادی / پیمانی / رسمی و شاغل در این شرکت می باشد و حقوق و مزایای ناخالص ایشان به مبلغ چندرقاز ریال می باشد.

این گواهی بنا به درخواست نامبرده صرفا جهت اطلاع بانک / موسسه فوق الذکر صادر شده و فاقد هرگونه ارزش و اعتبار دیگری می باشد. ضمنا چون ایشان از روی ناچاری و رودربایستی ضمانت برادر / خواهر بهمانی را به مبلغ یه عالمه  ریال به عهده گرفته است این شرکت تعهد می نماید چنانچه وام گیرنده به عللی از پرداخت اقساط در سر رسید معین خودداری نماید با گزارش کتبی بانک تا زمانی که از این مدیریت حقوق می گیرد از حقوق وی و طبق قانون ( یک سوم مجردین و یک چهارم متاهلین ) کسر و به بانک پرداخت نماید.

ضمنا این تعهد فقط در حق وام گیرنده فوق معتبر بوده و درصورت هرگونه انتقال وام به هر شکل به شخص ثالث کان لم یکن محسوب می گردد.

س م م بازدید : 2333 سه شنبه 05 مرداد 1395 نظرات (0)

نامه درخواست مرخصی بدون حقوق


جناب آقای فلان

رییس محترم امور کارکنان

موضوع : درخواست مرخصی بدون حقوق

با سلام و احترام

بدینوسیله به استحضار می رساند  اینجانب فلانی با توجه بروز برخی مشکلات خانوادگی / تحصیلی / شخصی متقاضی استفاده از مرخصی بدون حقوق به مدت اینقدر ماه از تاریخ فلان می باشم. خواهشمند است درصورت صلاحدید با توجه به نیاز مبرم و ضرورت موضوع برای اینجانب با تقاضای اینجانب موافقت و دستورات لازم را در این خصوص صادر فرمایید.

پیشاپیش از مساعدت و حسن اعتماد جنابعالی کمال تشکر را دارم.

س م م بازدید : 887 دوشنبه 04 مرداد 1395 نظرات (0)
متن نمونه تقدیر نامه برای کارمندان مستعفی یا بازنشسته

بسمه تعالی

 

جناب آقای ....... /  سرکارخانم ........

 

با سلام و احترام

    بدینوسیله از تلاش و زحمات ارزشمند و بیدریغ جنابعالی در طول مدت خدمت در این شرکت کمال تقدیر و تشکر را داریم. بدیهی است شرکت با اکراه و در پی اصرار جنابعالی، استعفای شما را مورد قبول قرار داده است . با رفتن جنابعالی از این شرکت ، ما یکی از بهترین سرمایه های انسانی و خوب خود را از دست دادیم.  از خداوند متعال برایتان شادکامی ، سلامت و بهروزی و موفقیت روز افزون مسئلت نموده و امیدواریم در کلیه مراحل زندگی کاری و شخصی تان موفق باشید.

 

با تقدیم احترام

فلانی

مدیرعامل

 

============

تقدیر نامه

همکار ارجمند جناب آقای فلانی

اکنون که پس از سالها خدمت در راه توسعه شرکت از تاریخ ........ به افتخار بازنشستگی نایل آمده اید ، شایسته است از تلاش و کوشش بیدریغ شما در  پیشرفت ، ارتقاء و گسترش شرکت تشکر و قدردانی بعمل آید.

فرصت را مغتنم دانسته از درگاه احدیت دوران بازنشستگی توام با سعادت و موفقیت برای جنابعالی و خانواده محترمتان مسئلت می نمایم.

بدیهی است جنابعالی عضو افتخاری خانواده بزرگ شرکت ... خواهید بود .

فلانی مدیرعامل

تعداد صفحات : 8

درباره ما
نمونه نامه اداری ، نامه نگاری ، نمونه نامه تقدیرنامه،نامه استعفا،قرارداد،دعوت نامه،استشهادیه محلی،نامه درخواست کار،نامه تبریک،
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 114
  • بازدید ماه : 637
  • بازدید سال : 2,843
  • بازدید کلی : 136,535